sobota 30. marca 2013

4. Love and war

Ahojte. V prvom rade sa vam chcem ospravedlnit ze som dlho nepridala cast. Nejdem vam sem pisat vyhovorky typu:skola,pisomky,skola bla bla. V poslednej dobe mam zlu naladu. Nechcela som aby sa to odzrkadlovalo na pribehu. Tato cast bude stat za figu. Nepisala som ju preto pretoze by sa mi to chcela to nie,no preto aby som sem konecne nieco dala. Bude aj tak vyzerat. Este raz prepacte a na tento tu "prihovor" zabudnite. Inak ...prsi :D dost podstatna vec :D.

Aaa este nieco. Mam pre vas dve nezaujimave pikosky. Na zaciatku pribehu som mala take plany...
1.Payton by mala starsieho brata o tri roky. Nakoniec ho mala ona sama zabit...
Ale hned som to zrusila pretoze mrtvy tam bude niekto iny. Muahaha :D
2.Pay mala mat pohlavny stik s Jaiom. (Takto slusne povedane :D )
Mozno si to este rozmyslim.

Tak nech sa paci dalsia cast. Vsetci povinne okomentovat :D. Chcem vediet vase nazory aj kritiku akehokolvek druhu. Velmi si to vazim :) (vela kecam. Je to pisane na mobile. Zase. Takze to bude bez diakritiky. Aj s chybami.)

Ku nam domov sme prisli celi premoceni. Nahliadla som do obyvacky,otec tam nebol. V kuchyni taktiez nie. Takze bude vo svojej pracovni. Jaia som potiahla za ruku hore schodmi,smerom do mojej izby.

Mohol by tu byt aj vytah. Vsak preco nie.
Ja ti poviem preco nie. Bojiis sa vytahov!
Ja sa nebojim vytahov ale malych uzavretych priestorov.
A vytah je asi co? hh?
Sklapni!
A ty sa kukaj pod nohy.
Milujem svoje vnutorne 'JA'.

Rozkopla som dvere  do mojej izby. Ano ja do nich proste musim kopat. Vyzula som si cierne vysoke conversy,vyzliekla oblecienie. Ostala som len v spodnom pradne. Vsetky mokre veci som hodila do sucicky na pradlo.
-A ty co krasavec?-
uskrnula som sa na Jaia. Odpovedou mi bolo akurat tak Jaiovo mokre tricko hodene mne,do xichtu. A smiech.
-Co je ti na tom smiesne?-
-Hm ty! Stale mas na sebe ponozky.-
Tak teraz som vobec nechapala.
-Co je na nich zle? Nepacia sa ti?-
-Ale nie samozrejme ze sa mi pacia...-odmlcal sa. No tu ironiu v jeho hlase voobec nebolo pocut.
-no komu by sa nepacili ked su ruzove,podotykam fujky! A je na nich pikachu?-
-Stale mi to nepride vtipne. Kedze su to moje oblubene ponozky.-
-Noo..vsak ked mas na sebe to.. takee ehm sexy pradielko a k tomu pikachu ponozky stojis za hriech. Vazne.-
nasadil pokerface  no mykalo mu kutikmi. Rozosmiala som sa ked som zbadala Jaia.
-No co sa smejes krpec. Naahodou som sexy.-
vyplazil mi jazyk.
-Ano v srdieckovich trenkoch a starwars ponozkami. -
Uz treti vybuch smiechu.
-Uprimne Jai,podla mna by si sa teraz pacil tomu hrejivemu casnikovy.-
-Pff. A ty zase tomu brckavemu. Co si ta cely cas obzeral. Dokonca aj pasikavec po tebe hodil ockom. Urcite by si s tebou dali troj -ku.-
zmurkol na mna a zacal sa smiat ako cisto postihnuty. Vazne.
No ked sa smeje on,neda sa nesmiat. Ten jeho smiech stoji fakt zato. Je to podobne ako ked sa paria jelene + krochkanie prasata.
-Ukoncime tuto debatu.-
Zahlasila som a namierila si to do kupelne. Poriadne som sa zamkla. Pre istotu. Raz mi sem totiz Jai uz vosiel,no nic nevidel. Nastastie. Zevraj:on si musi upravit vlasy aby mu nepadali do cielka. Strasny narcis. Vlastne aj ja som tak co.

Vyzliekla som si posledne kusky oblecenia a vliezla pod sprchu. Uzivala som si ten pocit.
Horuce kvapky dopadali na moju pokozku,vona jablkoveho sprchoveho gelu. Prazdna hlava. Teda nie doslova. Aspon myslim.

Vyliezla som zo sprchy a vlasy aj telo zabalila do uteraka. Otvorila som dvere od kupelne a isla rovno do satnika.
Vybrala som si cierne uzke nohavice a k tomu biele tielko.
Jaiovi som este vybrala sede teplaky,trenky a tricko.
S vecami v rukach som sa vratila spat do izby. Pocula som tiect sprchu,takze Jai sa pravdepodobne sprchuje.

Wow ty si ale bystra. Kto iny by sa tam adi tak mohol sprchovat co? Vcielka Maja? ( :3 )
Znovu sa opakyjem:ako to moje vnutorne 'JA' "milujem".

Veci som hodila na veelku postel. Ked hovorim velku,myslim tym fakt celku. Vyspali by sa tam aj piati. Zapla som telku. Bezal nejaky dokumentarny film o pareni lemurov.
-Aj tak sa da.-
povedala som si pre seba.
-Co sa da?-
Jai vysiel z kupelne. Uterak mal len omotany okolo bedier. Vyzeralo to tak ze mu ten uterak kazdu chvilu spadne.

Prstom som ukazala na obrazovku televizora.
Jai za zacal smiat jak napareny.
-To myslis vazne?-
vysukal zo seba.
-Nic ine,zaujimavejsie tam nedavaju...-

-Dnes sa nejako privela smejes. Nie je to divne?-
Odpovedou mi bolo len zmurknutie.
Ahaaa :D.

Pri pohlade nanho som sa musela uskrnut. Jai. Polonahy. V uteraku. A predo mnou! To nie je dobre. Aspon pre mna nie. Pretoze...

Muchacha. Prave sedim na parapete,pijem svoj oblubeny jablkovo -skoricovy caj,pozeram sa z okna a rozmyslam. Len skoda ze prd vidim.  Nevadi :D
Citajte,komentujte! Dakujem vam :* :)


Kuk na moju novu laasku :33

5 komentárov:

  1. Prazdna hlava. Teda nie doslova. Aspon myslim. :D:D:DD:D:DDDD
    Uži si to, čo práve robíš, respektíve si asi robila :D lebo mám namierené k tebe a budem ja tá, ktorá niekoho zabije a nie Pay! :D ten konieeeeeec!! a keď do ďalšej časti dáš zase dačo úplne nezmyselné jak minulé "a potom nič" :D tak ma porazí.. :D ale nie, to by bolo aké husté, keby sa spolu vypsali.. nie, nemôžu.. šak su kamarati..aaaa srať na to, nech sa vyspia! :D jooooj, neviem -_- nechám sa prekvapiť :DDD
    inač, toho sexy chlapa som už videla, len neviem ako sa volá.. mohla by si mi to povedať, prosím? :)) :D
    skvelá časť, teším sa na ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty mna chces zabit? Hmm ok tesim sa :DD
      dakujem :3 :*

      Odstrániť
  2. Ohh!!! :33
    Jai len v uteráku... Hmmmm. :33
    Aj ja chcem takého domaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Cítim sa osamelo :( Forever meloun -_-"
    Je to bomba! :33 šup, šup ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teraz som si to všetko prečítala :D JAi? :OOOOO :33333 ona je tiež krásna.. pekné postavy si vybrala :D a príbeh? teším sa strašne moc na pokračovanie.... aje to skveléé :)

    OdpovedaťOdstrániť