utorok 19. marca 2013

2.časť Love and war

Podľa mňa je to oničom :/ .
Nic na to nie je putave ani zaujimave. Nevadí :DD

-tu pohrebný ustav.Ako vam pomozem?-
Ozvalo sa z telefonu.
-dobry. Chcela by som si objednat truhlu.Najlepsie ak bude cierna s ruzovimi pružkami.
Jai sa zasmial.
-som rad ze ta pocujem...po dlhej dobe-
Citila som ze sa usmieva.
-aj ja som rada. Uz mi chýbas-
-aj ty mne princezna. Kde sa nachadzas?-
-pod tvojim balkonom.A neobzeraj sa v tom zrkadle tolko ty narcis.Este budes namysleny-
Hovorila som zo zmiechom.
Zlozil mi. Pät sekund na to mi uz otvoril vchodove dvere do ich domu. Rýchli. Stal tam bez tricka a usmieval sa ako slniecko na hnoji. Na tvari sa mi vycaril siroky usmev. Vzdy ked ho vidim. Usmievam sa len prinom. Rozbehla som sa za nim a skocila na neho. On si ma pevnejsie privinul k sebe a zatocil vo vzduchu.
-konecne ta vydim. Chýbala si mi. Moc.-
Zasepkal mi blizko ucha. Chned mi naskocili zimomriavky.
-aj ty mne. -
Smrkla som.
Potiahol ma za ruku smerom do domu a zavrel dvere. Nasmerovala som si to do Jaiovej izby na poschodi. Jai zatial isiel do kuchyne. Ked som otvorila dvere do jeho izby naskytol sa mi pohlad...ako vzdy. Vsade po izbe boli nase spolocne fotky. Mnoho krasnych momentov a zazitkov mam prave s nim. Ale este nieco tu pribudlo. Oproti posteli mal velky obraz. Vazne velky. Bola som tam ja a on ako sa so mnou toci v daždi a drzi ma v naruci. Ten den si pamatam.
*Mala som 16 narodeniny. Zobral ma do luna parku. Vyskusali sme snad vsetky kolotoce,pojedli vsetku cukrovu vatu...

...a potom spolocne blvali na dievcenskych zachodoch. Neskôr sme sa na tom dobre zabavali. Neskôr ma hodil do fontany v nasom parku. Tak sa tam okupal nakoniec aj on pretoze mi znicil saty a moje oblubene topanky boli totalne premocene...potom sme sa este zabavali,nahanali sa a robili si z ludi standu tak ze sme im zvonili na zvonceky domov a predstierali rozne hlasy,zvuky zvierat...ako male deti...Povedal ze ma pre mna este prekvapenie. Chcel ma niekam vziat. Ale az nakoniec. Ako povedal tak aj urobil. Otvoril neprijemne vrgrajucu ,veľku čiernu bránu. Prešli sme malý uzky popraskany chodnicek ktory viedol k starim drevenym dveram bez kľučky. Vyšliapali sme snad dvadsať poschodí a dostali sa ba strechu. Nesmiem zabudnut ze este pred tou ciernou branou mi stihol zaviazat aj oci šatkou. -.-"
Dostali sme sa az na strechu budovy. Dobre vedel ze sa bojim vyšok. Ale ten vyhlad stál za to. Jedným slovom dokonalosť. Jaiovi som bola tak neuveritelne vdačna za tie najkrajšie narodeniny že som nanho vyskocila a on sa so mnou zacal tocit. *

-ehm-
Jai si odkaslal ked prisiel do izby v rukach mal dve salky caju.
-ako vznikla ta fotka? -
Spytala som sa s udivom a odchlipla si z caju.
-namontoval som tam kameru a potom odtial vystrihol tuto fotku. Pacila sa mi.-
Jemne sa usmial. Sadli sme si na postel a zacali sa rozpravat...
-inak ako si sa dostala z domu?
-uf. Tak ako ty vzdy. Akurat na mna nezacali stekat psy. -
Zasmiala som sa ale nahle som prestala ked som si spomenula co sa stalo predtym.
-pohadali sme sa. Zase.
Z hlbokym vzdychom som sa zvalila do perin.
-za co tentokrat?-
Jai si lahol vedla mna a chytil ma za ruku.
-odchadza na dva mesiace prec-
-a to je dobre nie? -
Skocil mi do reci.
-to nie je dôvod nasej hadky. Najal mi nejakych "pestunov" ci co su to ale mam pocit ze su to skôr nejaky bodyguardi. Budu u nas byvat , strazit ma a kontrolovat. Doslova ma budu sledovat. Vidim to tak že sa znovu neuvidime. Ja som mu zacala vycitat ze naco su mi pestunky. A preco sa do nas stale stara. On povedal ze mas na mna zly vplyv,nedokazes ma ochranit a ze s tebou nie som v bezpecí...
Vytocil ma. Ale nechcela som na neho velmi kričat. Ved nemoze za to ze je debilný. Zacala som mu to vicitat. Nakoniec mi flochol do xichtu ze ako to vychoval vlastnu dceru. Dalej si vies domysliet. -
Jai si polozil hlavu do mojej priehlbinky medzi ramenom a krkom.
-prepac ale nenavidim ho. -
Posadil sa.
-to je vpohode. Chapem ta. Ja na tvojom mieste by som citila to iste. -

-Teda aj teraz citim.-pomyslela som si.
-pod sem krpaňa-
sepol Jai a vystrcil ku mne ruky.
Postuchla som ho teda a sadla si mu do lona. Jeho velke ruky sa ovinuli okolo mojho pasa.
-dakujem-
Ruky som si jemne obmotala okolo jeho krku.
-a za co?
-za to ze si. -
Povedala som uz s hlavou na jeho ramene. Tentokrat si ma pritiahol co najblizsie a polozil si aj on hlavu na moje rameno...
Takto sme kecali a kecali az sme nevicerpali vsetky temi ktore nam napadli.
Jai si lahol do mekych perin spolu som mnou a ja som si polozila hlavu na jeho hrud. To ticho nam obom vihovovalo.Zapocuvala som sa do tlkotu Jaiovho srdca. Bilo rychlo. Ale zato ma to upokojovalo. Zatvorila som oci a ponorila sa do sveta jednorozcov a vil.
***
-Pay. Princezna vstavaj. -
Zobudila som sa na hlas a jemne  skrapkanie po stehne.
-hmm. Co?! Boze kolko je hodin? Kde mam mobil? Ako dlho som spala? Otec ma zabije!-
Vyskocila som z postele rychlostov selmi ( :D ) a zacala pobehovat po izbe aby som nasla mobil.
Jai sa zasmial.
-Tu je. -
Hovoril zo smiechom a podaval mi mobil.
-uf dakujem. Nahla som sa poň no ked v tom...

4 komentáre:

  1. Vyzera to dobre :) dalsiu :D a uz tam vypot nejaky nazov tej poviedky:P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ejha, nie je to nudné! -_-" Hej! -_-"
    Je to bomba! :33 Júúj a ten Jai :33
    Teším sa na ďalšiu časť! :33

    OdpovedaťOdstrániť