utorok 19. marca 2013

1.časť Love and war

Rano som sa zobudila na hnusny zvuk budika. No ktoremu debilovy zvoni budik v prvy den prazdnin? Mne. Zabudla som si ho vypnut.Nevadí . Nejako som sa uz vytrepala z mojho tepleho pelieska a isla do kupelne. Zhodila som zo seba pyzamo. Co bolo velke Jaiovo tricko. Osprchovala som sa,obliekla som si cierne nohavice a tmavomodre tielko . Ucesala som si vecne strapate vlasy. Naniesla som si jemnu vrstvu make-upu,aj ked som ho nepotrebovala,linku a spiralu. Zisla som dole po schodoch smerom do obyvacky. Bola spojena s kuchynou. Vyhoda tohto byvania je, ze mam cele jedno poschodie pre seba. V kuchyni ma uz cakal otec drziaci salku kavi v ruke a upieral svoj pohlad na do novin ponozenych na linke.
-dobre rano. Rychlo sa najedz chcem ti nieco povedat.
A takto je to stale. Bud sa so mnou rozprava ako z deckom alebo takto. To sa ani v klude nemôzem najest?
Pustila som sa do palaciniek s nuttelou a slahackou. Mnam.
-takze...musim odyst na dva mesiace. Mame "pracovnu cestu".
Super. Konecne vypadne a ja si mozem robit co chcem. Nebudem musiet dodrziavat jeho sproste pravidla,prikazi a zakazi.
-fajn.
-Este som neskoncil. Najal som ti nieco ako...pestunky. Nie doslova. Su to piati chalani. Ale budu ta kontrolovat vodne-vnoci. Budu tu byvat. Podrobnejsie ti to vysvetlovat nebudem na to tu budu oni. Teraz musim este nieco vybavit.
-ale... Nenechal ma dohovorit.
-ziadne ale. Dnes vecer pridu tí piati chalani. Tak sa chovaj slusne..
-ja niesom male decko aby som potrebovala pesunky. A preco to su chlapy?! ...inych ku mne nepustis a ani Jaia nie. Preco?

Bola som vytocena. Totalne. * Nikdy ho nemal rad. Netusim preco. Vzdy sa Jai musel vkradnut ku mne do izby cez balkon. Ale ani to nebolo vzdy jednoduche. Preliest velku branu,vyhnut sa dvom pittbulom co su neustale vpozore,vysplhat sa po zabradli a preliest moj balkon. Chudacik moj. *
-Tak po prve nebudes sa so bnou bavit takymto tonom.
Po druhe. Uz som ti milionkrat vysvetloval ze ma na teba ten chlapec zly vplyv. A nevie ta ochranit tak sa ukludni laskavo. Je len rano a ty ma uz rozculujes. Ako som ta to vychovaval?!-
Spustila som ironicky smiech.
-ze ty si ma vychovaval?! Jediny kto ma vychovaval bola mama! Ty si sa nestaral. Tak mi tu nehovor blbosti.A naco sa ja s tebou este hadam?! Aj tak to dopadne ako vzdy.-
Otocila som sa na pate smerom do izby. Otec este nieco vykrikoval ale to som ho uz nevnimala. V izbe som si zo skrine vytiahla ciernu mikinu cez hvavu. Na hlavu nasadila siltovku s rovnym siltom a nasadila bordove ray bany. Otvorila som balkon a uzkym rebrikom z lana som sa spustila popri balkone dolu. Tam uz na mna cakali Rona a Baddy. ( tí pitbulli )Milujem ich. Su to take moje zlaticka,som s nimi casto. Pochopitelne. Cez velke sklenene terasove dvere som nakukla ci je este otec v kuchyni. Nebol. Fajn. Otvorila som branu a vysla do zamraceneho pocasia. Zdalo sa ze bude za chvilu burka. Velka. Nevadi. Zboznujem burky a dazd. Presne som vedela kam idem. Z laveho vacku nohavic som vytiahla mobil a zavolala Jaiovi...

Taká krátka a nudná. :D
(pozn. dole je Jai :3 )

3 komentáre:

  1. No teda, toto bude ešte zábava ako tak pozerám. :) Je to úžasné! :) Strašne sa mi to páči. Len má taký dotaz. Vidím že priame reči oddeľuješ pomlčkou - a nie úvodzovkami .... No ak to dávaš tak len teraz tak daj aspoň tak, že každá priama reč sa bude tiež tou pomlčkou končiť. Aby si vedela kde to začína a kde končí :) Niekde to tak je ale niekde nie.. Nehovorím že to tak musíš dať ale lepšie by sa to čítalo. :) Môj názor. Teším sa na ďalšiu časť! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuu dakujem :33
      No tu priamu rec budem oddelovat pomlckou aj na zaciatku aj na konci. Dakujem za upozornenie :) som rada ze to cita aspon jeden clovek :) :D

      Odstrániť