pondelok 18. marca 2013

Prológ

Takze toto je prolog k mojmu prvemu pribehu.Este nemam vymysleny nazov :/. Prepacte ze je to bez diakritiky a s chybami. Som na mobile lebo sa mi pokazil ntb.

Moje meno je Payton Carwenera.
Mam 17 rokov,168cm. Zijem v Londyne spolu s otcom vo velkej vile s bazenom,uzasnou zahradov,sluhmi a neviem este s cim. Ja sama by som sa tu stratila...
Moje vlasy su ciernej farby siahajuce do polky chrbta. V lavom uchu mam taky mensi cierny tunel. Moje telo zdobí zopar tetovaní.
Som dost tvrdohlava. Niekedy az privela. Ak si nieco zaumienim,musim to ziskat alebo dokazat. Taktiez som blazniva a tak "trochu" rebel. Milujem fotografovanie,maľovanie a kreslenie. A moja najvacsia laska je hudba. Vzdy ukludni a privedie ma na ine myslienky. Uprednostnujem trosicku tvrdsiu hudbu alebo ako to mam nazvat. Sice na to nevyzeram a ani moj styl,zboznujem Eda Sheerana. Ma dokonaly hlas. Dokazala by som ho pocuvat odrana dovecera...
Mam doma zopar obrazov ale otec ma v malovani  nepodporuje. Ani zdaleka. Vlastne v  nicom. On chce zo mna vychovat...seba
Ale o tom neskôr.
Prave som dokoncila fotograficku skolu a zacinaju sa prazdniny. Konecne. Uz mi liezli na nervy tie pohlady namachlenych pipiniek na kilometrovych opärkoch a dobre ze im nohavicky spod sukienok nevidno. Teda pokial sa nezohnu. A tie pohlady len kvôli mojmu zazobanemu fotrikovi. Kedysi som patrila aj ja k tym sladkuckym dievcatkam skoly. No v mojich 15 sa vsetko obratilo hore nohami. Zmenila som sa. Vonkajsok aj vnutrajsok uz davno nie je to co byval. Vtedy som bola taky cukrik. Na kazdeho mila,priatelska,bola som pozvana na kazdu party.
No ked vam zomrie matka ktoru ste nadovsetko milovali zmenite sa. Strasne zle som to znasala. Sice ani teraz to nie je prechadzka ruzovou zahradou zvladam to lepsie. V tej dobe som zacala s fajcenim,robila som jeden problem za druhym. Pravidelne som ostavala poskole alebo u riaditela na polhodinovej prednaske o slusnom spravani. Nikdy na mna vsak nekricak. Stastie. Nie mal na mna slabost. Muahaha.
Mama. Ked pocujem to slovo...
Nie je to len obycajne slovo. Podla mna je to najdôlezitejsie slovo na svete. Neskutocna podpora,rady ohladom vsetkeho...Vzdy tu bola pre mna.
Z rodini skoro nikoho nepoznam. Jedine tak mamin brat Majk mi je najblizsie. Ten byva tiez tu v Londyne. Ale nestretavame sa velmi casto. Otec mi to nedovoli. Taktiez sa stykat s Jaiom.
Moj najlepsi kamarat uz od plienok. Nase mami boli kamaratky. Tiez najlepsie. Teda ako tak odpienok. Kedze on ma uz zachvilu 19. Kludne ho mozem nazvat aj spriaznenou dusov. Vie o mne vsetko tak isto aj ja o nom.
Je to take zvlastne. On moze vsetko. Niekedy sa chovame ako pár. Da sa a nim skvelo kecat. O vsetkom. Dokonca ma aj v kaledariku zakruzkovane kedy mam kramy. Zevraj aby si daval na mna pozor. (? :D )Tak trosku vonkajsieho opisu :D
Vysoky,krasne vypracovane telícko :3
No nie jedna baba by po nom slintala. Maju smolu on ziadnu nechce. Ma prefarbene vlasy na tmavohnedu. Kedysi mal spinavy blon. No co uz s nim. Zelene (no malinko zhulene :D )ocka a usmev ktorym ma vzdy obmäkci. V usiach 8mm tunely. A to co si najviac cennim. Velke srdce.
...
Môj otec. Clovek z podsvetia. Mafianska bezcitna svina. Viem ze o o vlastnom otcovi by som takto nemala ani len zmyslat. No nejde to.A velice by do svojho sveta chcel zatiahnut aj mna. Co je divne preroze vzdy ked niekam ide najima mi minimalne 5 bodyguardov a neviem ja este koho. Proste idiot. Ja sa nechcem dostat tam kde je on. Mozno vyzeram ze na to mam,no nedokazala by som len tak zabit clovela. Tak ako on. A nejde len tak o hociakych ludi. Vzdy zhrabne poriadny balik penazí ...

Baby prosim vyjadrite sa v komentaroch ci ma vyznam pisat to dalej. Dakujem.
PS. Este raz prepacne za nespocetne vela chyb. :)

3 komentáre:

  1. No takže, tvoj blog mi hodil anonym pod môj príbeh. Asi tvoja kamarátka, neviem. :) Ale teraz k časti.
    Je to zaujímavé, vážne. :) Absolútne mi nevadilo že to bolo bez diakritiky :) Chýb som tam veľa nezaregistrovala ale to je jedno. :)
    Prológ ma vážne upútal. :) Určite budem navštevovať tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to fajne, idem pokračovať:)
    PS: tiež píšem, tak ak máš záujem, môžeš čeknúť môj blog;)http://feel-as-i-feel.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť