utorok 2. apríla 2013

Ďalší blog




Baby,mám ešte jeden blog...o mode a modnych doplnkoch :D

Tu je:http://doplnky-moda.blogspot.sk/

Ak budete mať čas a náladu tak si ho pozrite :D

Síce zatiaľ je tam dokopy jeden príspevok ...nevadí :D budem rada.


Dnes asi časť nepridám,ešte neviem...

Budem zlá a počkám si ešte na taký 1 až 2 komentáre muahahaha :DD

Ale aj tak ďakujem tým dobrým dušiam čo komentujete  :3 :*





1 komentár:

  1. Nikolka moja zlatá! (od dnes ti tak poviem, resp. napíšem vždy, keď ma budeš štvať! :D)... nevymýšľaj, ale pekne krásne pridaj časť, pretože ťa len tak zo srandy navštívim a ... nechaj sa prekvapiť čo ďalej, ale páčiť sa ti to nebude! :D
    A zlá nebuď, to nie je správna cesta.. :D Buď dobrá duša, ukoj moje vášne :D dobre, to bola blbosť.. :DDD proste ma chápeš.. :D ak nie tak.. ČASŤ! NOW! :D ďakujem za pochopenie :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť