pondelok 27. mája 2013

THANK YOU!

AWW BABY! Nenormálne vám ďakujem za prekročenie 1000 vzhliadnutí blogu! Som totálne happy :D
usmievam sa na monitor ako uplne postihnutý človek :D never mind :D

Ohľadom ďalšej časti...čakala som ešte aspoň jeden komentár...no nejdem kaziť peknú chvíľku,aspoň pre mňa :) 
ku časti vam nic konkretne nepoviem...uz teraz mam chut sa za ňu zakopat 3 metre pod beton -__-

PROSIM! ja viem že vás to každu nebaví...komentovať...no poprosila by som. Je to len na vás a trvá to naozaj chvíľku. A mne to dava chut písať dalej :D
Ešte raz dakujem milim dievcatam ktore komentuju : Juls,Mať a Terke. Vaše komentare ma vzdy neskutocne potesia :)
Mám vás rada :) xx N*








3 komentáre:

  1. rada som potešila, sama viem ako to poteší :D neni zač ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. miláčku aj ja teba mám rada, ale padaj okamžite pridať ďalšiu časť! :D milé, nie? :33 bude sa počítať, ak časť okomentujem za anonyma? :)) :D

    OdpovedaťOdstrániť